Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2016 11:07 - Бях
Автор: mystiquewoman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2282 Коментари: 10 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image   Бях майка, бях и дъщеря. Моите са зелени, нейните сини. Аз пазех север - горе. Тя пазеше юг - долу. Третата най-важната ни пазеше отгоре. Вятърът ни обгръщаше от всякъде. Но бяха спокойни дни. Дни на безвремие. Далеч от Земята. В срещуположния край на координатната система. Той ми беше първи. Ти ми беше втори. И любовта някак се раздвои. А сега е разтроена в минало време и раздвоена в сегашно време. И всяка по-нова любов е по-силна и по-трайна от предходната. С теб ме свързват разстояния. С него ме свързва близостта и ежедневната топлина. Не мога и не искам да се откажа от тази топлина. Ръката ми държи твоята в грижата за другите. Дълго се отричахме. Дълго се преследвахме. Накрая аз притихнах. Там някъде. Сред вятъра. На кръстопътя на всички пътища. Все още само стоя и наблюдавам, но не е далеч времето, когато отново ще полетя устремена. И ти ще бъдеш до мен. В една финална мисия заложила на карта съществуването. Вярвам в предначертаното. Ние сме само изпълнители. Вече са ясни грешките от миналото. Ясен е и пътя на изкуплението. Северно-южната ост този път ще се пази от седем. Преди е била крехка. От трима. И врагът я е счупил без усилия. Преди е минало. Сега е подготовка. Утре ще е сбъдване. Една история, в която сме главни герои. Без да сме избирали. Просто пъзела ни подреди в една конфигурация от древни времена. На нас не ни остава нищо друго освен да следваме знаците. С вяра и надежда. Аз съм готова. А ти прости ли си?

19.08.2016г.
by mystiquewoman



*****




 



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Топла, вятърна прегръдка с обич от ...
20.08.2016 07:14
Топла, вятърна прегръдка с обич от мен!
цитирай
2. mystiquewoman - 1. erato7
21.08.2016 11:57
erato7 написа:
Топла, вятърна прегръдка с обич от мен!


Благодаря ти, Erato!
Хубави летни дни от мен! :)
цитирай
3. coacoa11 - Много мистично. Съдбата си знае ...
22.08.2016 00:08
Много мистично. Съдбата си знае работата...
цитирай
4. pvdaskalov - * ! *
22.08.2016 11:45
Оригинално, но напълно разбираемо повествование. Музикалното оформление е не по-малко забележително с този кънтри тембър и лекота на изпълнението.
Поздравления от един стар естет.
П и е р
цитирай
5. mystiquewoman - 3. coacoa11
22.08.2016 13:59
coacoa11 написа:
Много мистично. Съдбата си знае работата...


Така е! Никой не може да избяга от съдбата.
Всичко е предначертано!
Преди милиони години!
За съжаление Той е доста сляп и глух и се налага доста да му се говори,
но може пък и да се е оправил вече...
Да се надяваме!
Работа ни чака и то доста сериозна!
Поздрав за теб!
Благодаря ти!
цитирай
6. mystiquewoman - 4. pvdaskalov - * ! *
22.08.2016 14:05
pvdaskalov написа:
Оригинално, но напълно разбираемо повествование. Музикалното оформление е не по-малко забележително с този кънтри тембър и лекота на изпълнението.
Поздравления от един стар естет.
П и е р


Благодаря ти за коментара и милите думи, Пиер!
Ако трябва да бъда искренна, а аз съм такава със сигурност си разбрал нещо доста различно от написаното и моята идея на повествованието. Смисъла може изцяло да се разбере само от този, който получава писмата с жокерите в тях! А ти определено не ги получаваш (намийг), защото ги пращам аз и то само и единствено на един определен електронен адрес!
Историята разказва за едно отминало време, преди милиони години, за равновесията на които се крепи съществуването, и може би за прокрадващата се вяра че някой ден отново можем да постигнем безсмъртието...
Радвам се, че намина и коментира!
Поздрави от мен! :)

цитирай
7. sestra - :)
23.08.2016 12:24
Прегръдка.
цитирай
8. mystiquewoman - 7. sestra - :)
23.08.2016 16:26
sestra написа:
Прегръдка.


Прегръдка и от мен, Сестричка!
Само да уточня, че зеленото равновесно дърво на снимката съм аз! :)
Сега като се загледах и се разпознах, а снимката съм я избрала подсъзнателно!
цитирай
9. mariniki - красиво и прочувствено...
03.09.2016 21:31
и музиката прекрасна... разкош...
цитирай
10. mystiquewoman - 9. mariniki - красиво и прочувствено...
06.09.2016 12:50
mariniki написа:
и музиката прекрасна... разкош...


Благодаря ти, Маги!
Една истинска история, която трябва да бъде пренаписана...
Дано жабка е права, че съдбата си знае работата!...
Поздрави! :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mystiquewoman
Категория: Музика
Прочетен: 259712
Постинги: 109
Коментари: 390
Гласове: 2463
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930