Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2013 15:54 - Ако можех да върна времето назад...
Автор: mystiquewoman Категория: Тя и той   
Прочетен: 5482 Коментари: 9 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image
 

 


Ако можех да върна времето назад…

Ако можех да върна времето назад щях да мълча… Да бъда капка попила в напуканата от жегата земя… Проговорих и завъртях ветропоказателя на 360 градуса… Беше ли нужно… Вероятно да, за нечия душа във Вселената…  

Ако можех да върна времето назад щях да полетя… Да бъда птица разперила криле над непознати полета… Очертах своята траектория и продължавам да вярвам, че тя е със знак Безкрайност… Беше ли свободно… Вероятно да, за нечий път в Безвремие… 

Ако можех да върна времето назад щях да успея да отворя вратата… Да бъда жената, която не оставя Някой да се изгуби в мрака… Някой отдавна запали фенер и го остави да ми свети висящ на дърво в една градина… Забравих да поглеждам често към него… Вероятно, за да дойде ден, в който да си спомня, че този който се изгуби, рано или късно се намира… 

Ако можех да върна времето назад щях да се приземя… Да бъда самолет кацнал на пистата без аварийни отклонения… Завърших полета от точка А до точка Б, на вечно повтарящото се пътуване към Себе си… Беше ли достатъчно… Вероятно да, за моя път и вечно търсене на Истината… 

Ако можех да върна времето назад щях да говоря… Да бъда енергията кръжаща свободно над облаци и синева… Замълчах и се  родих… Не беше нужно, просто случване… Вероятно, за да се науча на обичане, на оцеляване, или пък … на страдание…

 

Ако можех…
Но не мога…
А и  **  ****М!

Знаеш ли?...
Заради Себе Си! :))

 

22.07.2013г.
By mystiquewoman




image








If only I could turn back time...




Тагове:   път,   време,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Много силна изповед... и поучителна!
23.07.2013 09:44
В момента и на мен ми е такова някакво... и ме хвана.
Поздрави!
цитирай
2. mystiquewoman - 1. didoignatov
23.07.2013 10:14
didoignatov написа:
Много силна изповед... и поучителна!
В момента и на мен ми е такова някакво... и ме хвана.
Поздрави!


Здравей, Дидо!
Радвам се, че я намираш за поучителна.
Интересно ми е мнението на мъж!
Последното, което искам е някой да изпитва страх
в общуването си с мен!
Времето няма как да бъде върнато назад...
За съжаление...
Ако имах възможност за повторение щях да изиграя ситуацията
по друг начин.... просто... щях да мълча...
Но Винаги имаме изборът за траекторията си на движение
в настоящето посока бъдещето... Нали?!
Иииии не изпитвай Никога страх, когато Някой те обича,
защото страха спира любовта...

Поздрави и хубав ден! :)
http://www.youtube.com/watch?v=BqCWZLToZoQ
цитирай
3. findly - Здравей,
23.07.2013 15:34
Аз бих искала да върна времето назад, има доста ситуации в които от днешния ми поглед бих променила реакцията си.
Но ..... трябва да живея според това, което съм предизвикала и да градя на тази основа. Мисля си, че поне съм израснала достатъчно, за да видя грешките си и да коригирам държанието си :)
Усмивки и хубав ден!!!
цитирай
4. faktifakti - Ако можехме да върнем времето,
23.07.2013 21:54
бихме поправили грешките.
цитирай
5. coacoa11 - :) ако можех да върна времето назад, ...
23.07.2013 23:36
:) ако можех да върна времето назад, щях да повторя това, което вече съм направила... дори и грешките. защото къде е гаранцията, че ако не ги бях направила, нямаше да направя по-големи?
човек трябва да приеме миналото и съдбата си и да продължи напред. а и никога не знаеш какво те чака зад ъгъла :)
цитирай
6. mystiquewoman - 3. findly
24.07.2013 00:31
findly написа:
Здравей,
Аз бих искала да върна времето назад, има доста ситуации в които от днешния ми поглед бих променила реакцията си.
Но ..... трябва да живея според това, което съм предизвикала и да градя на тази основа. Мисля си, че поне съм израснала достатъчно, за да видя грешките си и да коригирам държанието си :)
Усмивки и хубав ден!!!


Израстването! Това е целта!
А накъде растем - дано някой ден, някъде там, получим отговор! :)
Корекцията на поведението е част от възможностите, които дава живеенето, част от правото да избираме и май най-важно остава да коригираме според собственото светоусещане, без да падаме в плен на оценката на другите, но и без да ги нараняваме...
Радвам се, че се отби, findly!
Спокойна нощ! :)
цитирай
7. mystiquewoman - 4. faktifakti
24.07.2013 00:35
faktifakti написа:
Ако можехме да върнем времето,
бихме поправили грешките.


fakti,
що ли си мисля, че пак щяхме да стигнем до същите грешки, може би по малко по-различен път, но същите щяха да са... Просто защото някои неща е кармично заложено да ги изживеем, да ги сгрешим, да се поучим и така да станем на ниво енергия по-силни...
Знам ли? Трябва да питаме специалистите по енергийните въпроси от ТЕЦ Марица-Изток 2, примерно :)))
Прегръдка топла за теб!
цитирай
8. mystiquewoman - 5. coacoa11
24.07.2013 00:48
coacoa11 написа:
:) ако можех да върна времето назад, щях да повторя това, което вече съм направила... дори и грешките. защото къде е гаранцията, че ако не ги бях направила, нямаше да направя по-големи?
човек трябва да приеме миналото и съдбата си и да продължи напред. а и никога не знаеш какво те чака зад ъгъла :)


Жабка, ти си ясна!
Все пак си зелена!
Аз пък съм със зелени очи - тъй че, ако се върне времето назад ще сме в синхрон със зелената трева, по която някой подскача с боси крака, раждайки...
.... С в о б о д а! А какво по-хубаво от това?! :)
Не искам да знам какво ме чака зад ъгъла, но Вярвам че всичко най-хубаво тепърва предстои! :))
А зад ъгъла Там Теб Те чакаааа....

Т
А
Й
Н
А

Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
http://vbox7.com/play:449fc3a1

Спокойна нощ и усмивки :))
пп: А относно грешкитеее... - хах, какво е то туй грешка и има ли почва по света и у нас? :))
цитирай
9. spacious - Чакай да видим ...:))
24.07.2013 13:07
Ако можех да върна времето назад------назад времето да върна ако можех......
Готово:)
И сега какво......?
Поздрави и усмивки:))))
цитирай
10. mystiquewoman - 9. spacious
26.07.2013 19:54
spacious написа:
Чакай да видим ...:))
Ако можех да върна времето назад------назад времето да върна ако можех......
Готово:)
И сега какво......?
Поздрави и усмивки:))))


Хах, здравей :))
Игра на думи, а?
Моя пък часовник в момента показва 19.48 тъъъъъъъррр и го върнах 12 часа назад - > сега е 7.48 сутринта, тъкмо изключих повторението на алармата от единия мобилен и още съм в леглото с разрошена коса... cool, a? ;)
Да заспивам или да ставам - това е въпроса?! :)))
Ти....какво....?
От мен за теб - в обратна поредност : усмивки и поздрави!!!

Айде и Хип-Хоп в петък вечер (опс сутрин, хах) ;)
http://www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepE
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mystiquewoman
Категория: Музика
Прочетен: 259432
Постинги: 109
Коментари: 390
Гласове: 2463
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930